PR kampanja za Bayer schering :: preparat NEBIDO
  • PR kampanja ukupno je trajala 90 dana, od 1.marta 2007. do 1.juna 2007. Uz brojne navedene aktivnosti koje je agencija preduzela u tom periodu , učestvovali smo i u organizaciji nekoliko događaja. 

  • OKRUGLI STO u sali Međunarodnog Tanjugovog press centra održan je 5.aprila, KONGRES UROLOGA 25.aprila na velikoj sceni Jugoslovenskog dramskog pozorišta, a SEMINAR u Srpskom lekarskom društvu 15.maja.

  • Za potrebe klijenta preduzete su brojne aktivnosti :

 
  • Pravljenje strategije pr kampanje i medijskog prisustva na tromesečnom nivou. Strategija je usvojena od strane klijenta.

  • Pravljenje baze novinara koji prate zdravstvo, urologiju i farmaciju i animiranje tih ljudi za akcije koje smo pripremali. 

  • Organizacija i realizacija radnog ručka u ASOCIJACIJI MEDIJA na kome su uz predstavnike Bayer Scheringa i Cross communications-a prisustvovali i urednici medija.

  • Otvaranje teme o uticaju testosterona na život muškaraca kroz realizaciju teksta u Blicu. Aktivnosti….kontakt sa urednikom i novinarom Blica, upoznavanje novinara sa materijom, organizacija uzimanja izjave od sagovornika, kontrola, autorizacija i arhiviranje teksta.

  • OKRUGLI STO. Priprema događaja – najava za medije, sastanci sa pr i tehničkim timom Tanjugovog press centra. Aktivnosti….pozivanje medija, pravljanje pozivnog pisma, pravljenje press releasea, kontakt sa novinarima na licu mesta, pravljenje liste prisutnih novinara, kontrola i arhiviranje tekstova koji su objavljeni nakon samog događaja.

  • GOSTOVANJA na B92. Da bismo tematski povezali dva centralna događaja, organizovali smo gostovanja u jutarnjem programu, koja su ujedno bila i najava Kongresa urologa. Prvo je u 17.aprila gostovao dr Sava Mićić, a onda18.aprila i dr Aleksandar Milošević. Tema je bila zdravlje muškarca i sve što uz to ide. 

  • KONGRES UROLOGA. Priprema događaja – najava za medije, slanje pozivnog pisma, kontakt sa novinarima na licu mesta, pravljenje liste prisutnih novinara, kontrola i arhiviranje objava nakon samog događaja, fotografisanje događaja

  • Tekst u dnevnom listu Press je objavljen u nedelju 13.maja u okviru dodatka Lola. Kompletan dodatak posvećen je hormonima, a čitav prvi deo uticaju testosterona na život muškaraca.

  • Obavljeni su brojni kontakti sa novinarima koji prate zdravstvo. Na taj način pokrenuli smo temu vezanu za testosteron. Takođe, novinarima smo u više navrata omogućili konekciju sa lekarima koji su najstrucniji u ovoj oblasti i cije ce izjave svakako biti zanimljive i u narednom periodu. Pre svega se to odnosi na doktore Aleksandra Miloševića, Svetlanu Vujović, Savu Mićića i Zorana Rakića.

  • Srpsko lekarsko drustvo je 15.maja organizovalo edukativno predavanje, neku vrstu kratkog SEMINARA za mnogobrojne lekare. Agencija Cross communications omogućila je medijsku podršku. Uz prisustvo nekoliko novinara na licu mesta, napravili smo press release sa događajima koji je poslat na adrese medija i novinskih agencija; 7-8 objava sa tog događaja dodatno je zaokružilo medijsku sliku koju smo gradili tokom cele kampanje.

  • U nedelju 27.maja objavljen je u Blicu veliki intervju sa psihijatrom Zoranom Rakićem na temu promene pola. To je ujedno i bila naslovna strana u nedeljnom izdanju Blica. U intervjuu nezaobilazna tema bili su hormoni, odnosno uticaj testosterona.